Ordinarie tjänst 😃

Igår fick jag ett mycket positivt samtal från min chef. Jag fick veta att jag har fått en ordinarie tjänst 😃

I januari kom ett gäng ordinarie tjänster ut från min arbetsplats ut och självklart sökte jag dom men vågade inte hoppas för mycket! Och så igår kom samtalet jag hoppats på, jag fick en av tjänsterna! Lyckan var ju total! Vilken lättnad det blev att veta att jag har en tjänst att gå till när jag varit mammaledig klart och dessutom till en arbetsplats jag älskar 😃 Jag känner mig glad och stolt över mig själv, att jag har gjort så bra ifrån mig att dom vill ha mig kvar och som ordinarie anställd! Ja så mycket härliga känslor rusade och rusar fortfarande genom min kropp!

Så idag åkte jag till jobbet och skrev på mitt arbetsavtal och ansökte om mammaledigt 😃 

Woohoo!!! 🎉





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0