Vilken toppen dag igår!

Dagen började med att vi gjorde oss i ordning och åkte iväg, doppresent skulle införskaffas och Jesper skulle och ställa i ordning inför kvällens jakthippa.

Sen åkte vi till lemland, mitt älskade lilla gudbarn Jamie skulle döpas ❤️ Ett mysigt, litet fina dop. Jamie var så duktig i kyrkan, fina kille! Sen var det fika och Jessica hade i vanlig ordning fixat till makalösa godsaker, smörgåstårtan var super! Även under dopfikat skötte sig Jamie exemplariskt. tack för att jag får äran att vara hans gudmor ❤️


Efter dopet åkte vi till emkarby och lämnade barnen som skulle sova där eftersom jag och Jesper skulle iväg på jakthippa. Så vi åkte hem och fixade till oss och sen iväg till Breidan. 


Vi hade en jätte trevlig kväll med fantastisk mat och sjuk rolig underhållning. Vi satt med Martin och Maggan, jätte kul att träffa dom, det blir allt för sällan. Martin och Jesper stod för alkoholkonsumtionen medan jag och Maggan hade många intressanta diskussioner. Kvällen var med andra ord toppen och jag njöt av en ordentlig vuxenkväll. 
Lite dans blev det också, närmare bestämt två stycken mer klarade inte mina höfter av. Men jag är glad att det blev två med min snygging ❤️

Kvällen avslutades vid 02 och då var det skönt att komma hem och krypa ner i sängen ☺️ Nu har vi hämtat hem barnen och myser i soffan med en brasa härligt sprakande i spisen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0