Rådgivningen

I morse var jag till rådgivningen, besöket gick hyfsat fort. Vi pratade om mitt mående och jag berättade om hur jag upplevde omföderskekursen som jag var på i måndags.

Vi bestämde att det inte skall tas något hb på mig förrän jag är klar med mina järndoser. Det är bara ett stressande moment om det visar sig att inget händer med värdet trots dropp, så därför kändes beslutet oerhört bra!

Sen var det dom vanliga kontrollerna av mig och bebis som gällde. Min vikt var samma som för två veckor sen och mitt blodtryck var förstås fortsatt lågt.
Bebis ligger med huvudet fint neråt, så får han mer än gärna hålla sig då jag verkligen inte vill bli snittad! 
Tydliga och jämna hjärtslag på 148 och ett sfmått på 32. Så allt det såg bra ut ☺️ tur att iaf bebis har det bra, det är det viktigaste för mig ❤️

Nästa besök är om två veckor igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0