Kalas helg ❤️

I lördags kom mamma&co hit till ön för att fira Lukas som fyller 7 år imorgon. Mamma och tjejerna skulle sova i geta hos mormor och morfar men först kom dom till oss och myste och åt middag. Jag fick en förtidig födelsedagspresent fast det är två månader kvar tills jag fyller år. Jag fick nått jag drömt om och lyckan går inte att beskriva med ord, Elodie details åkpåse Apple of my eye 😍


Nadja, Johan och Charlie skulle sova hos oss så när mamma och gänget åkt så bakade jag nästan allt till söndagens kalas och sen satt vi oss ner och pratade. Jesper, Johan och Nadja drack några öl och lonken och vi hade en riktigt trevlig kväll. Barnen lekte och somnade till sist på soffan alla tre ❤️

På söndagsmorgonen steg jag upp och bakade semlorna som Lukas hade beställt och fixade det sista inför kalaset. Mamma kom tidigare och vips var kl närmare 14 och gästerna började välla in. 


Lukas önskade sig star Wars grejer och lego och det fick han. Han var så nöjd och hade haft en toppen dag. Det var full fart med huset fullt av barn och vuxna som alla verkade ha en trevlig stund. Tack till alla som kom och firade vårt hjärta ❤️

Gästerna begav sig hemåt, likaså mamma&co och lite ledsna miner blev det även denna gång 😔 men sen satte dom sig med lego och det var det vi roade oss med hela kvällen.

En riktig toppenhelg har vi haft! 
Lukas och hans Darth Vader som han blev så glad över att få och som till och med delade middag med honom idag och nu ligger nerbäddad i sängen med honom ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0