Första gången gjord!

I förrgår ringde dom från BB och bokade in tid för dropp. Först bokades det in att jag skulle dit idag men det passade inte efter lite funderande, så tiden bokades om tills igår.

Jag kom dit vid 12 och träffade en jätte trevlig barnmorska samt en jätte trevlig studerande och dom kopplade på droppet. Jag reagerade inte alls på det så efter ett tag kunde dom sätta på en snabbare dropphastighet. Det här ska jag göra varje tisdag i fem veckor nu. Förhoppningsvis ska det ge effekt på mina värden! 


När droppet var klart så pratade vi ett tag om mitt mående. Eftersom jag är så trött och dricker mycket vatten rekommenderade hon att jag skulle försöka få i mig lite mer socker och salt eftersom det kan vara i obalans i kroppen just nu. Lite salmiak godis tyckte hon jag kunde ta. Sådana ordinationer gillar jag 😃👍🏼 Nu måste jag ju tillägga att hon poängterade att det inte var några jätte mängder hon pratade om!

Håll tummarna för mig nu! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0