Äntligen ❄️

Som barnen har längtat och väntat på snön och nu är den äntligen här! 
Det var helt klart en lyckans dag när barnen vaknade upp till en vit gård imorse. Dom hann bara äta frukost och sen bar det av ut för att hjälps till att skotta snö och förstås busa i den ☃🌨

Dom kom in för att värma sig lite och äta lunch och sen gick vi ut hela familjen  innan Jesper skulle åka på jobb. Jag har ont i kroppen men några varv på gården ville jag dra min överlyckliga sessa i pulkan. Hon var nöjd med det och sen fortsatte hon roa sig med annat ❤️ Lukas hade fullt upp med att skotta stora högar att hoppa i. Efter en timme skulle J åka och jag var genomfrusen så vi bestämde oss för att gå in och dricka varmchoklad ☺️ och nu sitter vi här och myser oss i soffan. Vi hinner helt säkert ut en gång till ännu idag 😃❄️🌨☃



Det började snö ordentligt redan igår men det hann inte komma så mycket att dom tyckte det var kul igår. Så att det har snöat hela natten känns bra och ännu bättre känns det när man ser på väderleksrapporten och minusgraderna tänker hålla i sig. Det betyder att dom får njuta av snön mer än en dag, glada barn = glad mamma! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0