Så sjukt trött!

Det känns som jag ALLTID har något jag måste göra! Är det inte dropp på BB så är det rådgivningen, möten angående Lukas, besök för min egen del till min terapeut, provtagningar, barnens aktiviteter de veckor J jobbar kväll eller nått annat viktigt som ska göras! 
(- måste tillägga att jag är oerhört glad över all hjälp jag får med mitt mående och framför allt för allt som sker kring Lukas, så att ingen får för sig nått annat!)

Utöver det så ska man ha ett socialt liv med vänner och att träffa vänner ger ju energi när man väl är på plats, men det är ju det där att väl ta sig till vännerna som är det jobbiga och energikrävande!

Men helt ärligt är jag så jäkla trött och det känns som att ju närmare BF man kommer desto mer hamnar på agendan och desto mer tid för MIG själv försvinner... 

Jag känner mig allt annat än social, jag är trött och skulle helst ligga i soffan hela dagarna och vila tills bebisen tittar ut! Att mina nätter är piss gör ju inte att tröttheten blir bättre...

Jag ber om ursäkt för negativt inlägg men tröttheten äter upp mig inifrån och jag känner just här i stunden för att stänga av alla former av kommunikation samt skita i att städa huset tills bebis är född och bara VILA! 

Så kommer det ju självklart inte bli och jag är nog på bättre humör imorgon om jag fått en bra natts sömn, ja hoppas kan man ju iaf! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0