Födelseplan!

Igår satt jag och försökte få förlossningsplanen klar, det är fasen inte så lätt som man kan tro. Det är tredje gången den ska skrivas och det är som om man aldrig gjort det förut!

När vi väntade Lukas la jag ner SÅ mycket tid på den och när vi kom till BB tittade dom inte ens på den. Den låg i väskan hela vistelsen så det kändes ju helt klart bittert! Att lägga ner en massa tid på sina funderingar och sen vill dom inte ens se den!

Men Leiah la jag inte i närheten så mycket energi på den som jag gjorde första gången. Då tog dom den dock när vi kom till BB. Men jag hade nog inga speciella önskemål eller funderingar i den så jag vet inte hur mycket nytta barnmorskorna hade av den!

Den här gången finns det ju nog lite saker jag vill få fram, så jag måste ju lägga ner lite tid på den så att det blir bra! Och även på frågorna som inte känns så viktiga vill man ju ändå formulera ner nån tanke iaf! Eftersom det här är absolut sista bebisen vill man ju ha en så bra upplevelse som möjligt ☺️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0