Ett minne på Fb 🐒

En funktion med Facebook som jag gillar extra mycket är "den här dagen"! Det är kul att se sina minnen, vad man gjort och skrivit på Fb just den dagen under alla år man haft Fb! 

Jag får mig riktigt goda skratt mellan varven, barnens härliga kommentarer och deras framsteg och utveckling, alla galenskaper vi gjorde i köket på folkhälsan, festligheter, resor, ja så mycket skojigheter som man får glädjas åt igen 😂

Sen är det inte bara festligheter som dyker upp, även ledsamheter har varit en del av mitt flöde under mina fb-år! Personer och djur som gått bort, min depression, sen vet jag att det vilken dag som helst så kommer det att komma upp att det var ett år sedan min oerhört älskade Sigge blev överkörd något jag fortfarande sörjer och får ont i magen bara jag tänker på 💔

En sak man också får följa är sina vänner och bekantskaper! Många man umgåtts med, vissa är kvar och andra har försvunnit av olika anledningar! 

- Från mina första år med Fb är det många av mina getavänner som nämns, några jag idag inte har kontakt med alls förutom typ hälsar när vi möts! Vissa av dom har man bara glidit ifrån och vissa har jag självmant valt att inte umgås med, men vilka underbara minnen man har tillsammans och det kan ingen ta ifrån en!
- Många minnen innehåller en människa jag trodde var en av mina bästa vänner, en handling visade att så var inte fallet. 
- Nästan varje dag har jag minnen tillsammans med en person jag inte pratat med sen i somras nu. Det började nog med att det behövdes en brejk efter långt intensivt umgänge, tror jag! Jag kan iaf skratta riktigt gott åt våra minnen som kommer upp i flödet för vi har gjort en hel massa saker tillsammans ☺️

Ja "den här dagen" är en funktion jag hoppas att alltid finns kvar för jag uppskattar verkligen att se vad jag haft för mig 👌🏻👍🏼



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0