Vecka 23

Som rubriken lyder går jag in i vecka 23 idag! Jag accepterar graviditeten bara mer och mer vilket känns oerhört skönt, jag har ju varit negativ länge. Men jag har verkligen jobbat på att ändra tankesätt och inställning och det har jag lyckats bra med tycker jag! Jag är faktiskt lite stolt över mig själv!

Jag tycker att det är roligt att fundera över och planera allt som måste fixas. Vi måste ju skaffa precis allt igen, vi skulle ju inte ha fler barn så vi har gjort oss av med allt!
Jag uppskattar än så länge att känna bebisen böka på där inne i magen och det gör han ordentligt, den känslan försvinner ju förstås mot slutet när det bara är trångt och gör ont. Men som sagt nu är det kul att känna honom, både på insidan och även på utsidan av magen! Dock har ingen annan än jag fått känna honom sparka än, han slutar så fort någon annan sätter dit handen, meeen det kommer.

Sen påverkar så klart barnens längtan efter honom att man blir glad och varm inombords ❤️ Ja jag känner mig betydligt mer positiv idag än vad jag någonsin trodde att jag skulle göra när jag plussade på stickan och allt kändes hopplöst och becksvart!

Nu är du efterlängtad lilla prins ❤️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0