Vår dag...

Började med att jag lämnade barnen på dagis och sen raka vägen till veterinären och visade upp Boomers öra! Han råkade ut för en liten olycka igår och veterinären bedömde att han behövde sys.
Så jag lämnade min lilla älskling där när han hade somnat och hämtade hon två timmar senare. Då visade det sig även att han hade öroninflammation i båda öronen 😔 Nu är det medicin i 10 dagar tills vi ska på återbesök igen, då ska även stygnen tas! Han är trött nu och mina gravidhormoner gör förstås att jag tycker extra extra synd om min lurviga bebis ❤️

Idag fick jag även besök av Malin och gummors hjärta Vilgot ❤️ och det var självklart lika trevligt som alltid! Te och djupa samtal är så välkommet när jag annars mest ligger på soffan och sover! Tack för idag sötnosar 😘

Nu ska här ätas paj och sen ska Leiah på fotboll ☺️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0