Skötbord!

Jag hade inte tänkt börja köpa stora saker ännu, men när skötbordet jag verkligen vill ha dyker upp på en köp och sälj sida kunde jag inte låta bli! 


Rummet som ska bli bebisens rum, vårt fjärde sovrum i huset är väldigt litet! Så då behöver man tänka lite praktiskt också! Därför är ett skötbord där man dessutom kan förvara bebiskläder det mest optimala. Så jag är väldigt nöjd över att jag hann råffa åt mig det ☺️

Nu står det färdigt och väntar i rummet tills jag kan börja ställa allt i ordning och börja med alla bebiskläder som ska tvättas, vikas och läggas fint i lådorna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0