Så stolt storasyster

Leiah är så glad över att hon ska få bli storasyster, det här har hon ju önskat sig i flera år. När hon nu kunde berätta på dagis att hon ska få ett syskon var hon så glad. Hon berättar för alla att hon ska få en bror och hon visar mer än gärna upp min mage för alla, haha kanske inte jätte roligt för den här mamma som inte är lika intresserad av att visa den.
 
Hon klappar, krusar och kramar på magen alla dagar, hon pratar med sin lillebror alla dagar. Dock är hon ledsen över att hon inte kan känna när han sparkar. Jag försöker förklara för henne att det dröjer ett tag till, men att sen kommer hon kunna känna honom alla dagar om hon vill (förhoppningsvis). Det är ingenting hon tycker är kul, hon har inte riktigt tålamod till det! Men han är väldigt aktiv där inne så innan jul ska hon nog kunna känna honom :)
 
Hon planerar hur hon ska hjälpa till, hon kan gör allt säger hon utom att byta bajsblöja. Det är mamma och pappas uppgift, i övrigt är hon villig att göra allt. SÖTA UNGE VAD JAG ÄLSKAR HENNE <3 Att se henne så glad och uppslet över det här gör mig alldeles varm i hjärtat!
 
När vi var till sverige i lördags så provkörde hon vagnar och hon tittade på en massa bebiskläder som hon tyckte att han skulle få. Hon är en mycket aktiv och engagerad blivande storasyster!
 
Hoppas verkligen hon tycker att det är lika kul när han väl är på utsidan och skirker ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0