Nästa generations Zlatan!

Vår fina kille spelar fotboll och han tycker att det är riktigt kul. Han är kanske inte alltid så bra på att komma ihåg att samarbeta och passa, men det kommer ☺️
Tittar man på Zlatan har det ju gått bra för honom och han tycker ju också om en mans shower 😜

Nå hur som helst så beställdes det efter lagkläder tidigare i höstas och idag fick vi dom. Riktigt fina och nu ser dom ut som ett riktigt lag med små blivande fotbollsproffs 😃 Verkligen jätte roligt!!

Jag sa när Jesper berättade att han ordnat så att han skulle få träna ett lag för 08&09 att det där får han hålla i. 
Jag skulle då inte bli någon fotbollsmorsa, men eftersom att J jobbar kväll varannan vecka och inte har möjlighet att träna laget då så är det ett annat föräldrapar som håller i träningarna och jag får åka på träningarna med honom. Nu måste jag ju erkänna att jag tycker att det är rätt kul att sitta där och se på honom och resten av alla duktiga små barn ☺️

Här kommer bild på snyggingen i dom nya kläderna!

Mycket fint ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0