Inte jätte trevligt....

Holy crap vilken halsbränna jag har!!

Med Lukas hade jag tack och lov ingen halsbränna, ingen nämnvärd i alla fall. Med Leiah hade jag en ordentlig jävel, tuggade Gaviscontabletter för allt vad min mun orkade med!

Det verkar som jag råkar ut för samma sort denna gång! Fyfan va jobbigt det är, speciellt kvällstid! Efter middagen drar det igång som värst och sen plågar den mig tills jag somnar. Vad jag stoppar i mig har ingen betydelse, den här jävla halsbrännan är med mig dagligen!

Nu är jag på bristningsgränsen, imorgon ska jag sponsra Apoteket, för det hör jag ju verkligen inte redan *harkel*! Nu är det dock oundvikligt att inte sponsra ännu lite till, jag måste verkligen ha nått som lindrar!
Jag ska ge Rennie en chans för det är godare än Gaviscon, sen är det billigare också... Och billigt får det gärna vara för mina Betolvex och maltofer droppar är allt annat än billigt!

Tänk om en jäkla graviditet skulle kunna få löpa på smidigt?!? Näää det är väl onödigt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0