Älskade gudson ❤️

I lördags föddes det senaste tillskottet i min underbara skara av gudbarn ❤️

Det var lilla Jamie som kom till världen efter lång väntan, ja eller han kom ju före BF men han har ändå varit ofantligt efterlängtad! 
Jag kände mig som värsta tjatkärringen dagarna innan han föddes och under lördagen fick jag verkligen kämpa med att inte störa de nyblivna föräldrarna, livet som blivande gudmoder är inte lätt haha 😜

Idag var dagen äntligen här! Jag fick åka till BB och mysa med honom och hans fina mamma ❤️ En ljuvlig liten diamant som sov så sött i min famn, terapi för själen kan jag lova! 

Han är helt perfekt och jag längtar redan tills vi ses nästa gång! Men jag lovar att låta familjen komma till ro i hemmet innan jag åker dit och nåjsar, dock år jag redo när Jessica är det 😜😘


Tänk va jag är lyckligt lottad som har fyra fina och alldeles ljuvliga gudbarn! Melizza, Charlie, Vilgot och Jamie ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0