Vecka 25

Idag är det 110 dagar kvar till BF! Lillebror där inne i magen växer och frodas och jag känner av honom bara mer och mer. 
Lukas och Leiah har fått känna honom sparka nu, äntligen tycker Leiah som är så engagerad i bebisen ❤️ Lukas däremot skulle ju vara lite cool och tyckte inte att det var så speciellt samtidigt som man såg hur han drog på smilbanden i smyg! Mammas stora kille ❤️

Jag är så glad för att veckorna går fort trots att jag inte mår bra! I och med att veckorna går så blir graviditeten mer påtaglig på många olika sätt. Mina låga värden och foglossningen gör ju självklart att jag blir trött och att magen växer och bebisen tar mer plats i magen gör också sitt för tröttheten! Så att se dagarna ticka ner i raketfart ger mig styrka i att jag faktiskt snart kommer att få må bättre igen! Snart är han på utsidan hos oss.
Jag är ingen sån som njuter av att vara gravid, vilket nog är rätt förståeligt och befogat! Men det är värt det för belöningen är enastående ❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0