Vår ledighet 👌🏻

Det har varit en bra ledighet. Janå min och barnens ledighet fortsätter men J är ju tillbaka på jobb igen.

På annandagen så var vi till stan och kikade på mellandagsrean som drog igång. Vi köpte inget men Lukas fick byta ett spel som han fick två av. Till sin mammas förskräckelse så bytte han till Pieface, tur vi inte har någon grädde hemma 😜. Sen blev våra vildar en aning speedade så efter middagen gick vi ut och eldade en stund. Tusan va mysigt det kan vara att höra hur det smattrar och känna värmen från elden! 
Igår var J iväg och jagade, Lukas åkte till farmor en stund och Leiah åkte och lekte med sin kompis Meline. Jag passade på att städa upp efter julaftonens kaos när ingen var hemma och sen åkte jag och fikade med Melines mamma Sanne medan flickorna lekte en stund till. Riktigt trevligt då jag inte träffat Sanne på länge ☺️

Idag har vi varit och lekt med Malin&co där Lukas bjöd in sig på middag så det blev en riktig heldag ☺️ efter middagen så gick vi iväg och kikade på fyrverkeriet dom sköt upp vid kantarellen. Det var så fint så vi ska åka och kika på det vid Mattssons imorgon kväll också ☺️ Efter fyrverkerierna så fikade vi lite och sen bar det av hem och nu sover dom sött i sina sängar. Vi har med andra ord haft en toppendag ☺️
Det bästa av allt med den här helgledigheten har varit att jag hållit mig borta från sociala medier så mycket som möjligt. Bara kikat på Fb och instagram någon gång ibland. När man håller sig borta inser man hur stor tid det tar av ens liv, läskigt!

Ha en fin kväll nu för det tänkte jag ha ochimorgon väntar en stor överraskning för våra barn ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0