Luciamorgon

Varje år blir vi inbjudna till luciamorgon på dagis. Det är så mysigt, barnen har övat in en massa härliga julsånger som dom uppträder med. Halv åtta startar framträdandet och pågår en kvart och efter det bjuder dom på lussebullar och pepparkakor som dom bakat själva.

I år var jag själv för J är tvungen att vara i Helsingfors och jobba. Så jag började med att fika på Leiahs avdelning och sen gick jag över till Lukas och fikade där med honom. Det är verkligen så jätte mysigt att få delta i en sån här morgon ❤️

Nu är dom och lussar på äldreboendet och är tillbaka på dagis igen vid 14, då har jag lovat att hämta dom för Lukas ville inte att jag skulle åka imorse. Så det får bli en kortare dag idag och det är väl inte mer än rätt när vi började dagen mycket tidigare än vi vanligtvis brukar.

Se så fina dom är ❤️
När vi kommit hem tror jag vi ska baka lite Rocky road. Ha en fin dag allesammans ☺️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0