Lock för örat 😩

Jag har snart varit förkyld i 1,5 månad! Hostar som en tok, en näsa som rinner och ät täppt om vartannat, en hals som svider när man sväljer mellan varven, stegring lite nu och då! Typisk jävla vinterflunsa!

Men nu senaste veckan har det absolut värsta drabbat mig, jag har lock för örat! Det är inte nådigt heller, inget hjälper. Jag försöker tryckutjämna helt utan resultat, avsvällande nässpray gör inget mer än är obehagligt! Läste om att sätta vatten i örat och sen prova tryckutjämna, pööh inte ett piss hände. 
Det är så kraftigt lock att jag inte hör ett dugg på örat, ja förutom min egen puls då förstås! Det här ger mig en viss panikkänsla.

Så har ni något bra tips får ni VÄLDIGT gärna informera mig för det här måste bort och det NU!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0