Justin Bieber

Idag släpptes ju biljetterna till Justin Biebers spelning i stockholm den 29/9. Jag hade inte möjlighet att bevaka direkt från släppet kl 10 men strax där efter dök jag in på sidan och hamnade i kö. Nadja slängde sig på biljetterna direkt kl 10 men även hon hamnade kö. Vi köade på varsit håll hur länge som helst och kom aldrig ens fram till biljetterna. Många upprörda och nervösa medelanden skickades mellan oss och vi insåg att vi hade gått miste om dom,
 
Men så såg jag en artikel på aftonbladet om att Justin satte in en extra spelning i stockholm den 30/9! Informerade nadja och vi kastade oss in i kön till dom biljetterna också. Här kändes det också som ett hopplöst lopp. Men helt plötsligt kom jag fram och fick välja mina biljetter och skule gå vidare, då hängde sig hela sidan och jag gick miste om biljetterna och det var bara att köa igen! Samma sak hände Nadja!
Den här skiten fick vi genomgå flera gånger! Frustrerande kan man minst sagt säga! Nadja kom några gånger fram till den delen där man skulle betala och där blev hon nekad och hon fick börja om. Jag kom aldrig ens fram till betalningen innan sidan hängde sig och till sist kom jag inte ens fram till själva kösidan!
 
Men efter fyra timmars kämpande så skrev Nadja dom magiska orden, hon hade lyckats få ståbiljetter och köpet gick igenom. Jag trodde henne inte först eftersom det hade jävlats för oss båda. Men vilken lättnad det var!
Så nu har vi våra biljetter och vi ska få se Justin i globen i höst, dessutom på Nadjas födelsedag så bättre kunde det ju inte bli :D Jag är super exalterad, vi kommer få så jäkla roligt och gissa om vi ska njuta!
 
Woohoo Purpose world tour vi får ta del av dig!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0