Fjärde advent 🕯🕯🕯🕯

Och vi har nu kommit ner på tvåsiffrigt! Det är alltså 99 dagar till BF idag 💋 som jag har väntat på den här dagen, det är liksom nått "stort" under själva graviditeten att gå från tresiffrigt till tvåsiffrigt. Ja bra känns det iaf ☺️ Snart snart snart är han här!
Idag har vi varit till svärföräldrarna på födelsedagsfika eftersom dom båda fyller år med två dagars mellanrum. Där bjöds det på svärfars gudomliga smörgåstårta, jag tryckte i mig två stora bitar och mer än mätt blev jag! Vi fick dessutom med oss halva tårtan hem så gissa vad jag ska trycka i mig ikväll 😍 nomnomnom 👌🏻

Firandet av min morfar som fyller 75 år idag får bli en annan dag för dom har åkt på en cinderella kryssning och firar ordentligt ☺️ det gör dom rätt i, men grattis iaf morfar och njut av din whiskey ❤️ 
Så jag och Lukas bestämde oss för att klä granen! Den blev så fin och som Lukas sa, det här blir finare än när Ernst gör det. Ja älskling när det är du som gjort det är jag villig att hålla med, i övrigt är ingen bättre på julpyssel än Ernst 😃 
Nu ska vi hoppas att katterna inte river den!!! Det är därför vi är så sena med att sätta upp den, för att dom är helt galna våra små kattskrällen. Men än står den ju så håll tummarna för oss nu 😃
Fortsatt trevlig fjärde advent på er ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0