Fina vänner är en rikedom ❤️

Jag är så lyckligt lottad, jag har så otroligt fina vänner i mitt liv! Dom är omtänksamma och bryr sig verkligen om mig. Jag har ett oändligt stöd i mina fina vänner. Det är något jag värderar så högt och om möjligt ännu högre nu när jag är gravid och mår som jag mår ❤️
Idag kom min älskade vän Erica förbi efter jobbet med en vacker ros till mig. Sånt värmer verkligen och jag är så glad över att ha fått äran att lära känna henne och att hon blivit en av mina närmsta vänner ❤️
Mina vänner är så uppskattade och älskade! Och jag hoppas och tror att ni vet det ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0