Bästa överraskningen ❤️

Ja det är helt klart när mormor kommer in genom dörren ❤️ barnens miner var oslagbara och lyckan var total. Sen var det kramkalas delux, både barn och hund överöste mormor med kärlek.
Det blev en mys kväll med middag, fyrverkerier vid Mattssons och sen fika. Jag och mamma satt uppe till 1 och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var så skönt och det är nog det jag tycker att är allra jobbigast med att bo så långt ifrån varandra, att vi inte spontant kan ses och ta en kopp te och prata om allt.

Idag vaknade vi och åt frukost i lugn och ro, djuren passade på att sno åt sig mormor-mys och barnen såg på tv. 
Sen åkte vi till geta och hälsade på min mormor och morfar, där blev det fika och sen var det dags att åka hem igen för mamma hade hu tyvärr en båt att passa idag. Det blev väldigt mycket tårar när hon åkte och båda barnen var så otroligt besvikna. Det gjorde ont i hjärtat kan jag lova! 😔 men förhoppningsvis ses vi alldeles snart igen ❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0