Är nu i vecka 24!


Igår drog vecka 24 igång, så 23+1 idag då ☺️

På lördag blir det Ikea med Malin över dagen och då ska jag försöka få med mig så mycket som möjligt som vi behöver ha nytt till bebisen med mig hem! Barnvagnen är det jag ser mest fram emot, förhoppningsvis har babyproffsen den jag vill ha på lager så att jag kan få den med mig också ☺️

Sen får vi se, det ska bli intressant att se hur jag klarar att gå en hel dag i Uppsala! Har ju jäkligt svårt att gå långa sträckor utan att det gör ont i bäckenet, men med sittpauser och inte allt för högt tempo ska det väl gå bra får vi hoppas ☺️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0