Klassfest!


Igår hade vi klassfest hemma hos Katarina och det var så roligt! Vi grillade, drack lite gott och pratade om allt mellan himmel och jord, skratten flödade :) Vi dansade och när midnattstimmen var slagen kom vattenpipan fram. Vid halv två avrundade vi kvällen.

Det var verkligen en riktigt fin avslutningskväll! I höst splittras vi och börjar olika inriktningar. Jag kommer sakna NVAV13, bättre klass hade vi inte kunnat ha :) Jag hoppas att vi alla ska trivas i våra nya klasser och att vi ändå "håller ihop". Puss på er alla NVAV13are <3


Måste nog tillägga att jag har mått som jag har förtjänat, Meeen det har det varit värt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0