Äntligen :)

Idag har jag och Boomer varit och jobbat några timmar, riktigt roligt :)
Efter det styrde vi bilen mot staden, jag hade ett mål!
 
Jag har under en tid funderat över hur mycket jag saknar att ha iPhone, så idag blev jag åter igen apple ägare och jag älskar det! Det blev en vit, hade nog egentligen velat ha en svart den här gången eftersom alla andra jag haft har varit vita, i-lands problem va? ;)
Måste ju säga att det är absolut inget fel på samsung och jag gillade den också, men jag tror att man är antingen eller! En gång iPhone, alltid iPhone ^^
Kanske lite korkat att skaffa en 5a nu när dom nya släpps i december men så där går det när man inte kan behärska sig själv ;) Och jag älskar den och den uppfyller det jag behöver, snygg är den ju också!
 
Så nu sitter jag och laddar ner appar för att fylla ut luren samt att jag återställer min S3a som faktiskt flyttar till sitt nya hem imorgon!
 
Nu måste jag börja leta efter ett litet skydd åt min nya älskling, kvällen är räddad :P
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0