Jobbfest

På lördag är det dags för jobbfest! Från början var det meningen att det bara skulle vara en vikariefest, vi ville avsluta ordentligt med en fest nu när vi alla vikarier går åt skilda håll. Vi har varit ett grymt vikariegäng på Tallis den här sommaren och vi har haft fantastiskt kul tillsammans.
 
Men sen ändrades planerna för att inte dom ordinarie skulle behöva känna sig utanför, så då blev hela gänget bjudna istället. Dom kan ju förstås inte mäta sig med vikarie eliten, men fest kan man ju få gå på för det ;)

Festen skall va här hemma hos mig eftersom jag har så stor gård och altan att utnyttja. Vi hade planeringsmöte igår, gick igenom lekar och annat finlir. Tyvärr avbokades planen om knytkalas som jag verkligen hade sett fram emot, mer än grillat och potatisgratäng. Men allt annat skojigt som planerades väger upp det här med maten. Men jag håller helt klart fast vid att knytis hade varit roligare :)
 
Så lördagen skall ägnas åt städning inomhus och utomhus. Vid fyra dyker fröknarna festkommite upp och så ska vi börja ställa i ordning för maten. För klockan 18 kommer resten av gänget och sen ska det bli en hejdundrande fyllefest med mängder av tillfällen att göra bort sig ^^
 
Det ska bli skoj att göra en sista grej ihop, vem vet när vi alla samlas igen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0