En bra lördag, mindre bra söndag! ;)

Igår var jag på Bröllops- och kalas mässan tillsammans med Jessica. Det fanns mycket fint att titta på och sen var det inte så mycket folk så man slapp trängas!

Efter det följde Jessica med oss hem för att ha en trevlig kväll tillsammans. Vi lagade mat och pratade om allt mellan himmel och jord :) Sen kom Ika och Malin över för att göra oss sällskap! Vi drack vin, pratade och skrattade i mängder, kvällen var toppen! Tack för det snyggingar <3

Kvällens vinkonsumtion satte tyvärr sina spår och det var inte nådigt heller!! Att säga att man "mår som man förtjänar" stämmer inte, jag anser verkligen inte att jag ska behöva må så här dåligt!!! Jag har varit totalt slutkörd hela dagen och det är först nu som jag börjat piggna i lite och kanske kan kalla mig levande igen!! Hujhuj, nu blir det lugnt med alkohol ett tag framöver :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0