Inte alltid som planerat...

Den här helgen var det meningen att vi skulle ha åkt till Vallentuna. Lukas saknar sin mormor så otroligt mycket att han grät en kväll och då bestämde vi att den här helgen blir det.

Men nu fick vi ändra våra planer då Fredrik/moffa dragit på sig en magsjuka och det vill vi inte ha! Så nu måste jag försöka få honom att förstå hur läget ligger till. Jag vet att han kommer bli helt förstörd så jag drar mig för det. Men eftersom läget ser ut som det gör så finns det inte så mycket att göra. Det får bli en annan helg istället!

Vi åker ändå till Sverige men vi åker till Uppsala över dagen imorgon. Vi ska köpa en cykel åt mig och cykelstolar åt barnen. Så vi får muta Lukas med nått bra när vi är där och hoppas att det duger :)
Det ska hur som bli kul att komma iväg och göra nått, hela familjen tillsammans <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0