Lilla jul :)

Den här helgen har vi firat lilla jul, hur mysigt som helst! Synd bara att julstämningen inte riktigt finns här när det är vårväder utanför fönstret.

Nåja, mamma och co kom i fredags vilket gjorde Lukas hur glad som helst. Han har längtat efter dom otroligt mycket sen vi åkte därifrån förra helgen! Men eftersom dom kom på kvällen hann vi bara ses en liten sväng.

Igår fick vi hela lilla julafton tillsammans :)! Dagen började med den årliga lilla julmarknaden på Jan-karlsgården, det är tradition och går inte att missa! Där fick jag min efterlängtade julkrans och Jesper fick sin laxost + att vi fick träffa en massa kul människor!
Efter marknaden åkte vi hem och hela mamma gänget kom också hit, vi fikade och tittade på när ungarna busade för fullt :) och vid 3 tiden åkte vi ut till mormor och morfars stuga där det skulle bli julmiddag för hela slanten.
Hela tjocka släkten var på middag och allting kanske var lite kaotiskt vid vissa tillfällen men annars var det lyckat :) tack för maten mormor, du är duktig som fixade en fulländad julmiddag!

Efter det styrde vi bilen hem och hade lite myskväll med Lukas vilket var super toppen <3 Jag tänkte dricka vin men var för trött för att ens orka få i mig ett glas! Så jag gick och la mig i lugn och ro :)

Våran lilla jul var alltså riktigt bra :) Idag är första advent så det skall mysas till frukosten! Sen ska vi invänta gänget för ännu mera bus innan dom åker tillbaka till sveariket! Jag tänkte även försöka få julpyntet klart idag...

Nu ska ni få se min kras :)) i love it <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0