4 dagar hos mamma/mormor

Uppdateringen här har ju verkligen varit dålig! Jag har inte haft någon inspiration, jag har haft mycket jag skulle kunna skriva om man orken har inte funnits där. Så då har det fått vara och så skriver jag lite när jag känner för det. Nu känner jag dock att min skrivlust KANSKE har kommit tillbaka, jag kan inte lovat nått men hoppas går ju :)

Vi har spenderat några dagar i Sverige hos mamma/mormor och det var verkligen behövligt! Vi hade det riktigt bra och dagarna gick som vanligt alldeles för fort. Två av dagarna så besökte vi ett jätte fint lekland i Täby och det var något som passade barnen som handen i handsken, i alla fall Alice och Lukas som hade mer enerig än ni kan tänka er! Deet var precis lagom stort och det fanns en massa skojiga saker för barnen att göra och sen på eftermiddagarna så låg busfröna i poolen och svalkade sig! Som vanligt var det jobbigt att åka hem, Lukas ville inte och det gjorde det inte lättare. Men man får åka i vetskapen att vi faktiskt ses snart igen :)

Nu ska ni få lite bilder och ett lekland är verkligen någonting som borde finnas här på ön, en affärsidé kanske ;)





Till sist måste jag bjuda på en underbar bild på min fina Lukas som älskar klackskor :)

Ewa (mamma till 6 döttrar)
2011-07-11 @ 22:04:34
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Härliga bilder :)



Tjejerna frågar om vi inte snart ska till leklandet igen :)

Och japp, det ska vi nog snart :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0