Idag kommer dom!

Idag är det måndag och det betyder att i eftermiddag/kväll kommer mamma/mormor och gänget hit och skall stanna här ända tills på lördag, Happyface! Både jag och Lukas längtar massor, Leiah också fast hon inte kan uttrycka det men jag vet att hon längtar efter att få kramas med mormor :)

Lukas längtar av två STORA anledningar, första anledningen är självklart, som han säger, för att: "Lukas leka Alice, Nea, Mommo, Nana, Nackagi o Tiki" och den andra anledningen är: "mommo öpa gois Lukas på båååten", haha!

Själv tycker jag att det ska bli så sjukt skönt att få spendera en hel vecka med min underbara mamma och mina underbara systrar som jag träffar allt för sällan och för att mina älskade barn kommer få så mycket tid med sin mormor. Det kommer att bli en bra vecka, förmodligen kommer tiden gå alldeles för fort men jag ska ta vara på varenda en minut och njuta fullt ut av att ha dom här med mig/oss! Förhoppningsvis ska vi hitta på en massa skoj att göra, även fast utbudet INTE är speciellt stort här på ön. Men allt blir ju vad man gör det till och är man med människor man älskar så ordnar sig allt :)

Woohoo, hoppas att isen inte är allt för jävlig idag så att rosella slipper bli försenad flera timmar. Vi vill hinna leka idag. Lukas kommer nog att bli mäkta besviken annars för mormor var det första han frågade efter när han vaknade imorse!

Mikaela
2011-02-28 @ 09:38:29
URL: http://motnyttliv.bloggplatsen.se

Oj så roligt ni kommer att få det när familjen kommer och hälsar på! Lukas är så söt när han sitter på sin bil och kör! =)

Jag får vänta tills i morgon, då kommer min familj också! Njut nu massor!

Stor kram

Jonathan&Josefines mamma
2011-02-28 @ 17:08:54
URL: http://sandhammaren.blogg.se/

Åååh gullisen! Ni kommer nog att få det helt underbart! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0