Läkarkontroll

Idag var jag till sjukhuset med Leiah för en andra läkarkontroll. Jag var tvungen att åka på det eftersom vi åkte hem så tidigt från BB så då vill dom kolla upp att allt är som det ska och att bebis växer oredentligt. Allt var bra, hon fick toppenbetyg och läkaren sa att hon har väldigt fin färg i huden! Jag fick tummen upp för att jag har så bra med mjölk och att jag inte ska oroa mig för amningsgummit. Läkaren tyckte att jag skulle använda det tills bröstvårta är helt läkt för det finns ingen risk att hon inte vill sluta med det sen eftersom att hon äter utan det från det andra bröstet :) Så bara en massa positiva ord för min lilla gullunge ♥

Idag vägde hon 3765 gram så viktuppgången var riktigt bra :) Ska bli spännande att komma till rådgivningen på måndag och se hur mycket hon har växt :) Imorgon skall jag föresten sätta mig och skriva förlossningsberättelsen så håll utkik efter den :P


Emelie, mamma till Lukas
2010-09-29 @ 18:31:23
URL: http://mellemus.blogg.se/

Ååå STORT grattis såhär i efterskott! =) a

Jonathans mamma
2010-09-29 @ 18:42:38

Sötnötar! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0