Urban jungle, en hitt!

Lukas sover ute i vagnen, han har sovit i en timme redan. Jag älskar våran nya vagn, en urban jungle, för han sover så tusans bra i den plus att den är lätt körd. Äntligen har vi något som duger åt våran kräsna lilla trollunge ♥
Jag fick även sov morgon i morse då Lukas kände för att sova till halv 8. Det var mycket skönt kan jag lova, jag känner mig som en ny människa idag! Han hade nämligen en mycket bra natt, i natt igen. Wiiie jag hoppas han tänker fortsätta med det! Och han får gärna fortsätta med att sova till halv 8 på morgnarna också för 6- halv 7 känn ganska tugnt!

Nåja nu njuter jag av min egna tid men sen när snutten vaknar så ska han få lunch sen ska vi åka över till Mikaela en sväng :) Ska bli kul att träffa henne igen.


Den ljusblåa har vi, iiih jag är kär :)

Hallonmamma
2009-09-03 @ 13:11:13
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Åh jag har alltid velat haft en urban jungel. Dock tillåter inte min plånbok det :P

Emelie & Lukas
2009-09-03 @ 13:59:49
URL: http://mellemus.blogg.se/

åå vill också ha en UJ! Men min lilla plutt vill ha fullt liggläge då han nästan alltid sover på sidan! Så vi har en teutonia spirit istället =) hihi

Mikaela
2009-09-03 @ 16:06:33

Du ska veta att det alltid är lika roligt att umgås med dig och Lukas också! Ni är bäst helt enkelt <3 Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0