Äntligen!

Imorse när jag ringde hälsocentralen så fick jag en läkartid! Det var väl fan på tiden, så många gånger som jag ringt dit. Klockan elva skall vi vara där och nu förväntar jag mig ett svar! Jag lämnar inte rummet fören jag fått ett, eller jag i alla fall en plan för hur vi skall få reda på varför han har så svårt att andas!

Hoppas att min bebis skall få bli frisk nu!

hallonmamma
2009-11-30 @ 09:41:28
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Grattis till tiden. Hhehe. Verkar ju vara omöjligt att få det på den här ön. Hoppas du får ett svar på varför han har svårt att andas :)

Alice och mamma
2009-11-30 @ 14:21:47

Frallan låter hälsa att hon ser att kläderna passar bra :) Tur du har mostrar Lukisen :)

Puss och krya på dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0