Ingen ork längre

Just nu är jag så trött och irriterad på det mesta! Jag längtar sååå tills om två veckor då vi skall åka till Sverige och hälsa på mamma med familj. Mamma har 40års fest, skoj! Jag behöver få komma bort från allt ett par dagar för annars kommer jag att bli en Mycket bitter liten kvinna. Men just nu känns två veckor som en evighet och jag vet inte riktigt hur jag skall få mitt tålamod att hålla. Meeen det är väl bara att försöka vara trevlig och se glad ut!

Tack och lov har jag ju Sara och Mikaela, det är två personer som gör det lätt för en att vara glad!
Och Lukas och Jesper förstås! Dom är mitt allt och han kommer göra så att dom här två veckorna rusar iväg! Så snart mamma, snart ses vi!

Åååh va jag älskar Lukas. Du är bedårande min son ♥
Mikaela
2009-06-13 @ 20:02:54

Du ska veta att du gör livet mycket lättare för mig också! :) Du vet att det är bara att ringa om du behöver få prata! Jag vet hur det känns att vara en bitter **** :)

Många kramar! <3

Emelie o lilleman
2009-06-13 @ 23:43:31
URL: http://mellemus.blogg.se/

åå känner detsamma! Men det är nog vädret som gör det mesta i af för min del =P vet ju inte hur vädret ser ut hos er?



Jaaa men nu är det så skönt att vi inte ska dit förän 16juli!! :D fast går dit vid 6 juli också å väger + mäter honom =)



Ja precis. Fast det känns jätte konstigt när han går alltså när vi var tsm var vi ju me varandra dygnet runt alla dagar hela tiden och nu känns allt precis som vanligt kännsi nte ens som att vi varit ifrån varandra vi beter oss EXAKT som när vi var tsm förutom att vi inte pussas hela tiden typ. Fast de gjorde vi ¨å andra sidan aldrig framför släkten heller =P haha



Men men man får väl ser hur allting går :) vill ju inget hellre än att ha min lilla familj! Även fast det är en del att ta sig igenom =)



Kramar

Li och Frallan och Ewa
2009-06-14 @ 09:27:13
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Vi längtar efter er <3 <3

Har du frågat vad "mutan" ska bestå av ;)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0