Snälla sätt igång ordentligt nu!

Den här kvällen har varit jobbig... Jag har haft värkar eller jag har fortfarande men dom kommer med oregelbundna mellanrum. Ibland kan det ta 5 minuter och ibland 20 minuter mellan varje, så det är ju inte direkt något att hurra för tyvärr. Det enda jag önskar just nu är att dom skall komma med tätare mellanrum och att det håller i sig så att vi kan få åka in till BB. Men med min tur så avtar väl allt om en liten stund och jag får gå ännu en vecka och bara vänta, buhu! I feel sorry for my self. Usch illa mår jag och min rygg är så sjukt öm att ni kan inte fatta. Jag funderar på att ställa mig i duschen och njuta av HEEET vatten en stund! Och sen kanske försöka sova lite, iofs känner jag mig pigg som en lärka så det lär väl inte bli det lättaste.

Gud va jag är trött på det här nu!

Anna
2009-01-18 @ 08:20:53

Tänker på er!

Mamma
2009-01-18 @ 10:29:44
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kanske ni har åkt iväg redan :) Men om inte så ska du se att det inte tar länge nu... Spännande!! Puss

Jennifer
2009-01-18 @ 12:03:59
URL: http://sniggast.blogg.se/

Åå Snart gumman!! Vad roligt!! =) <3

Jennifer
2009-01-18 @ 12:29:44
URL: http://sniggast.blogg.se/

Du är utmanade igen =) Hade inte flera än 6 personer så du fick vara med igen =) Hihi, lite tidsfördriv :D <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0