1 år tillsammans...

... och jag är lyckligare än någonsin! Ja, idag den 22 februari så har alltså jag och Jesper varit tillsammans ett år. Det har varit det bästa året i mitt liv för att jag har fått spendera det tillsammans med honom. Han är världens mest gulliga och snälla människa och jag skulle aldrig vilja bli av med honom! Jag älskar honom och han är min själsfrände ;)

Dagen har varit riktigt mysig. Den började med att jag blev överraskad med frukost på sängen, han är väl för söt. Sen fick jag super fina rosor. Tack älskling! Jag hade bestämt att jag skulle laga en överraskningsmiddag till honom så han fick inte sätta sin fot i köket på hela dagen. Jag lagade inbakad kassler i vitlökssås till middag och vit choklad pannacotta med hallon till efterrätt. Så mellan matlagningen så fick jag amma Lukas som inte alls har haft en bra dag idag, tyvärr. Men middagen blev iaf mycket uppskattad och det har varit en härlig och mysig dag idag. Det var skönt att vi inte gjorde en så stor grej av det hela och föresten hade det ändå inte gått när vi har lilla Lukas.

Men hursom helst det har varit ett fantastiskt år med massa oförglömliga händelser, bla Lukas. Och många fler år skall det bli! Jag älskar dig Jesper, tack för att du finns i mitt liv ♥

mamma/mormor <3
2009-02-22 @ 22:08:24
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

GRATTIS från oss <3 Ni är FINAST!!!



Miljoner kramar till er :)

Johanna K
2009-02-23 @ 09:23:43

GARTTSIS! <3

jennifer =)
2009-02-23 @ 09:29:14

Grattis gumman =) Och "gubben" :D hihi Puss <3<3

Frida
2009-02-23 @ 09:34:12
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se/

Grattis grattis =)



om du skulle komma över till sverige denna vecka så hör av dig om du ville ses så kanske vi kan klämma in en fika eller dylikt! skulle vara super trevligt!

Kramar

Mikaela
2009-02-23 @ 10:04:55

Grattis :D

nadja granlund
2009-02-23 @ 21:55:05
URL: http://nadjagranlund.blogg.se/love

ååh vad roligt !! :D

Hoppas verkligen att ni lever med varandra ett bra tag till! :)



Älskar dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0