Grattis underbara unge ♥



Idag fyller min underbara syster Linnea Louise Svedmarker 3 år!
Grattis på födelsedagen lilla gumman. Hoppas du haft en kul dag med mycket presenter och att maten smakade bra :) Jag önskar så att jag hade kunnat vara där och gratta dig!
  
Jag älskar dig Linnea, du är världens sötaste lilla tjej ♥
Många kramar från oss alla ♥
Och den största av dom alla är från Lukisen som saknar sin moster!

Mikaela
2009-08-31 @ 20:14:17

Va gulligt, hon heter samma sak som mig i mellan namn :D

Mikaela
2009-08-31 @ 20:16:37

Va gulligt, hon heter samma sak som mig i mellannamn :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0