Ett litet hus i Ålands skärgård :)

Igår åkte jag, Sara, Hanna, Bullen och Henri på inflyttningsfest till Vårdö, Cliff och Matilda har flyttat till ett mysigt litet hus. Det var en super trevlig kväll och Matilda bjöd på en välldans god smörgåstårta som hon gjort själv! Massa trevligt folk, inget tjafs alls, alla vara bra glada och hade roligt tillsammans. Lite jobbigt var det att samma låt spelades hela kvällen och kan ni tänka er det hjälpte inte ens fast Matilda hotade att slå alla.. Haha!! Jag skulle också kunna tänka mig att bo sådär som dom gör. Det är väldigt fint där ute på Vårdö synd bara att det är så långt bort från allt.
Fan va härligt det var att bara komma ut och träffa en massa människor och få va lite social. Jag har VERKLIGEN saknat det. Mycket välbehövt! Man kan ju trots allt ha kul fast man måste vara nykter. Fast jag måste erkänna att igår var jag riktigt sugen på att få vara ordentligt full.. Nej kortfattat kvällen var super härlig! Tack Cliff och Matilda :)

Den här helgen har det varit hundutställning i Eckerö och idag skulle jag ha varit iväg och tittat på mina älskade Amrikanska cocker spaniels som gick 9.30 imorse. Jag steg upp men la mig två sekunder på soffan och råkade somna så jag missade dom :( Vilket gjorde mig djupt deprimerad och sorgsen, även förbannad eftersom jag hade sett fram emot att åka och kolla på dom. HELVETES SKIT!!! Så jag sket i att åka överhuvudtaget. För skulle jag ha åkt så skulle jag ha blivit så arg över att jag missat amrisarna så då hade jag endå inte velat vara där...

Mamma
2008-09-28 @ 16:58:50

hihih Älskar den bilden på Alva :-) Och så lillmolle där i bakgrunden :-)



Ja det var ju synd att du missade uts och inte kan du komma på Stora Sthlm heller :-)



Men det blir ju nya varje år!! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0