Sjukling?

Usch jag tror att jag håller på bli sjuk, det kommer ju passligt. Not!
Runt fyra tiden så började jag känna mig hängig och febrig. Och sen kom en hel mysko huvudvärk. Så jag har spenderat kvällen liggandes på soffan i någon sorts dvala. Jag känner mig fortfarande helt borta men jag orkar ju hålla upp huvudet nu iaf, men jag ska nog ta och hoppa i säng alldeles snart. Och förhoppningsvis må bättre imorgon. Usch jag skulle verkligen inte ha tid eller ork till att bli sjuk nu. För tusan det börjar ju närma sig babyankomst, sexton dagar kvar. Då kan jag inte vara sjuk!!

Nu måste jag koka en kopp te, dra på mig pyjamasen och krypa ner under täcket!
Ni kan väl hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon!
Natti natti allesammans
Hannah
2008-12-29 @ 22:49:43
URL: http://colinsmamma.blogg.se/

Man blir ofta sjuk eller känner sig sjuk när det är dax för bebis.



Spännande Spännande :)

johanna k
2008-12-30 @ 12:44:06
URL: http://johannaaak.blogg.se/

håll ut, om två dagar är jag i godby förgott (eller nja, men ett bra tag iaf) då ska jag pyssla om dig!



krya på dig! puss <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0