Första dagen idag :)

Det har hänt mycket den senaste tiden, både bra och midre bra saker därav har det inte blivit någon uppatering!

Idag har Lukas börjat sin inskolning på DAGIS :) Jesper var dit med honom en timme idag och det hade gått jättebra. Lukas var väldigt uppspelt och glad över att få börja på dagis. Imorgon ska han vara där själv ett par timmar och sen ska Jesper åka dit och äta lunch med dom och så fortsätter veckan så :)
Och nästa måndag börjar han på riktigt och efter det är det heltid som gäller för honom! Jag är så stolt över min stora kille, det känns bara lite sorgligt att inte jag kan vara med på inskolningen, dagis är ett ganska stort steg i en liten killes liv.
Meeen nått måste ju pappa få ta hand om också ;)




Mammas stora hjärta ♥

Ewa (mamma till 6 döttrar)
2011-08-23 @ 06:58:07
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Duktig kille!!!



:) Krama honom från mig <3

emelie, mamma till en busunge o en prinsessa
2011-08-23 @ 20:44:25
URL: http://emlisch.blogg.se/

spännande med inskolning ju =)



Aha, skönt att ni ändå är ett gäng som åker från Åland då ju =)



ja visst ska de bli skönt att åka iväg o bara tänka på sig själv- man behöver inte ens tänka på maten ju. De är ju bara att gå o plocka det man vill ha (färdiglagat o allt) sen på buffén =)



snart ses vi,

kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0