Totalt grundlurad 🙈

IgÄr var verkligen en hÀndelserik dag, Ultraljud, fast tjÀnst och en ordentlig överraskning!

Efter ultraljudet sÄ skulle Leiah till sin kompis Meline och leka sÄ mamma tyckte att vi skulle passa pÄ att Äka till maxinge nÀr vi ÀndÄ körde henne. Sagt och gjort tyvÀrr fick jag jÀtte ont i magen och var vÀl kanske inte riktigt pÄ shoppinghumör! Vi tog en fika och kikade runt lite sen och jag irriterade mig vÀl lite pÄ att mamma drog ut pÄ tiden nÀr jag inte var pigg!


NÄ vi kom Àntligen ivÀg frÄn maxinge och sÄ Äkte vi och hÀmtade Leiah. DÀr blev jag att fastna med munnen en stund med Sanne. SÄ nÀr vi Äkte frÄn Àmnes var klockan redan efter fem och jag kÀnde en viss stress eftersom Lukas skulle ivÀg pÄ fotboll!

DĂ„ fick mamma för sig att hon skulle till Mattssons och dĂ„ blev jag riktigt irriterad och super stressad! Och sjĂ€lvklart tog hon tid pĂ„ sig Ă€ven dĂ€r, suck! För att göra mitt humör ÄNNU sĂ€mre valde hon sen att köra 70 frĂ„n Mattssons och hem till oss, dĂ„ var stressen maxad kan jag lova!

Äntligen hemma, ur bilen sĂ„ fort jag kunde och dĂ„ hörde jag ett jĂ€vla skrikande och kĂ€nde att jag var redo att grĂ€va ner mig. 

NĂ€r jag kom in fick jag mig vĂ€rldens överraskning, jag var sĂ„ oförberedd och ovetandes att jag blev helt stĂ€lld! DĂ€r stod mina fina vĂ€nner och hade stĂ€llt till med en underbar Babyshower ❀ DĂ„ förstod jag ju varför mamma hade gjort som hon gjort och att jag förmodligen inte var jĂ€tte rolig att försöka uppehĂ„lla 😜


Dom hade ordnat min favorit kycklingröra, bakat godsaker, pyntat, blöjtĂ„rta och underbara presenter ❀ Jag blev alldeles varm i hjĂ€rtat, jag hade verkligen inte förvĂ€ntat mig detta och jag Ă€r sĂ„ ofabtligt tacksam över vilka fina vĂ€nner och fin mamma jag har ❀

Vi hade en super rolig och trevlig kvĂ€ll och jag kommer leva lĂ€nge pĂ„ det hĂ€r! God mat och mĂ„nga skratt, ett par timmar som gav mig sĂ„ ofantligt mycket energi! 

Tack mamma, Malin, Jessica, Trisse, Erica och Emma, ni Ă€r verkligen guld vĂ€rda ❀



Tjejmorsan
2016-03-10 @ 23:29:09
URL: http://tjejmorsan.se

Hahahahaha ja du var sannerligen INTE lÀtt att underhÄlla :D Eller hÄlla borta om jag sÀger sÄ :D
Kram

Svar: Haha nĂ€ jag förstĂ„r det sĂ„ hĂ€r i efterhand 😂
Jennifer Wikström




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till vÀrldens finaste Lukas och Leiah och vÀntar en lillebror som berÀknas komma i mars <3

RSS 2.0