Ultraljud ❤️

Igår var vi på det sista ultraljudet innan förlossningen! Allt såg bra ut och vi fick än en gång se att det är en lillebror som bor i min mage. Han beräknades väg 2,9 kg igår och gynekologen uppskattade en födelsevikt på ca 3,7 kg och det vägde ju Leiah också när hon föddes så det ska säkert inte bli några problem ☺️

Efter ultraljudet så gjordes också en gynundersökning och ja det var ju lika otrevligt som alltid men det gick fort så det blev ju ingen lång plåga. Fick höra att jag har breda och bra höfter och att jag kommer klara förlossningen bra och så sa han inför Leiahs ankomst också och han hade ju rätt då, så det har han nog nu också!

Han sa också att jag kunde räkna med att det kommer att gå fort även denna gång när det startar så att vi skulle vara beredda att åka in och inte vänta hemma för länge! Oh yes det var jag redan inställd på!

Nu längtar jag massor efter lillebror ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0