Tomt men inte händelselöst

Det har ekat tomt i bloggen under en vecka, ungefär lika tom som mitt energikonto! Det är näst intill omöjligt att förstå hur drenerad på energi man kan bli av att vara preggo!

Att det varit tomt betyder ju förstås inte att jag inte haft något att skriva om, snarare tvärt om! Förra veckan hände en massa grejer, fika med en vän jag inte sett på oförskämt länge och som förstås var så trevlig och rolig ☺️ 
Droppdos nr fyra gjordes och imorgon är det dags för sista dosen. Då får jag också se vad proverna visar, jag hoppas ju på att både ferritinvärde och hb fått sig en skjuts av droppet men av måendet att dömma är det nog lite för mycket begärt! Jag var till rådgivningen och kollade mig själv och bebis, med bebis var det bra och med mig, hmm ja där var det som vanligt... Jag berättade även om min senaste åkomma i samlingen, ryggsmärtor från helvetet som gör att jag vissa dagar inte ens kan gå - högst antagligen falsk ischias löd domnen! Ja det är inte konstigt att humör och tålamod tryter!

Utöver en besvärlig preggovecka var jag på ett intressant möte, uppvaktade världens finaste marina på hennes 60 års firande, fick besök av V på lekoteket för Lukas skull och barnvaktade Jamie, Jonathan och Josefine medan Jessica gymmade. 

En väldigt full-jävla-fart vecka var det! Den här veckan skall tempot vara betydligt lugnare för jag är absolut helt slut i varenda en muskel och del av min kropp! Jag har värk och börjat få sammandragningar som faktiskt gör ont mellan varven och än vill jag inte ha ut honom, är bara i vecka 35 (imorgon) så än kan han va på insidan! 
Det som gäller är att jag MÅSTE börja lyssna på min kropp, den både behöver och vill vila - med all rätt eftersom det är 5 veckor +- ett par veckor till förlossning!!

Nä nu slut babblat.. Ha en fin kväll ☺️
Ja just det, jag blev överraskad med rosor när Jesper kom hem från jobbet i fredags ❤️ han kan vara kärleksfull mitt hjärta ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0