Mysdag ❤️

Igår bestämde vi oss för att åka på bio med barnen. Alvin och gänget 4 hade premiär och barnen älskar dessa busiga  ekorrar, så självklart skulle vi se den. 

Vi åkte och köpte godis och sen iväg till bion. Barnen satt snällt och tittade och skrattade hela filmen i genom som för övrigt var riktigt bra ☺️ Rekommenderar er som funderar på att se den att göra det!


Efter det körde vi Lukas till emkarby som skulle sova där. Sen hem och laga middag och efter det blev det en riktigt lugn och behaglig kväll i tv-soffan.

Leiah satt i lugn och ro med sina pärlor och pärlade och jag väntade på att Melodifestivalen skulle dra igång! 
Jag älskar mellon och Leiah tittade även hon mellan varven, hon tyckte bäst om Samir och Victor, själv gillade jag Albin och Mattias ☺️


När mellon var slut var Leiah trött och hon ville sova i vår säng och självklart fick hon göra det! 
Innan hon gick och la sig berättade hon att hon tyckte att det var skönt att Lukas var borta och jag förstår henne, han kan vara väldigt intensiv och det är sällan hon får vara ifred från hans påhitt! Så hon om någon är väl värd sina pauser och få en chans att ladda sina batterier ❤️


Nu på morgonen har vi bara myst och tagit det lugnt, Jesper är till gymmet och sen hämtar han hem Lukas ☺️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0