En dag fylld med skoj :)

Idag har ju inte vädergudarna varit på sitt bästa humör, det betyder perfekt Leklandsväder :)

Sagt och gjort vi packade barnen i bilen och styrde sen ut till Eckerö. Vi kom dit vid 12 och var där till 14.30. Barnen hade så roligt, lekte i alla härliga aktiviteter. Sen är det ju ett plus i kanten att även vi vuxna får vara med och leka! Timmarna går så fort när man är där :) Lukas hittade två av sina dagiakompisarna där så honom såg vi knappt och Leiah utmanade sig själv ordentligt och var riktigt duktig och modig :) Jag är så glad över att sommaren är här så att leklandet har öppnat igen! 
Det blev förstås ledsna miner när vi skulle åka hem, Meeen det dröjde inte så länge förrän tårarna byts ut mot snarkningar. Gullehjärtan <3



När vi kom hem så messade Tobias och undrade om han och Charlie kunde komma över, självklart tyckte vi :) Så sen var det kusin-bus som gällde resten av eftermiddagen och kvällen! Dom stannade och åt middag med oss :) det var både inne- och utomhus lek som gällde och jag tror att det var 3 barn som var väldigt nöjda när kvällen avslutades vid 19.30. Nästa gång är det just leklandet som står på schemat, ska bli spännande att se vad mina troll drar med sin kusin på för bus ;) hehe. Jag var iaf en mycket glad moster som fick träffa mitt älskade syskonbarn <3



Nu myser vi i soffan framför en brasa och barnen har bäddat ner sig i varsin soffa. Det hör till helgrutinerna att dom sover i varsin soffa. Jesper är iväg och jagar och jag bara njuter av hur fin vår dag har varit. 
Jag älskar min familj <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0