Astrid Lindgrens värld!

I torsdags kväll åkte jag och barnen över till mamma för att sen tidigt på fredag morgon bege oss ner till Småland och Astrid Lindgrens värld. Jag har svårt att avgöra om jag eller barnen var mest uppspelta ;)

Resan ner gick bra och trots skit väder i form av regn och åska så spenderade vi en fantastisk dag i en helt underbar park! Jag kan säga att bättre har jag aldrig varit till. Vi såg shower och gick runt i en ljuvlig sagomiljö. Jag är lite uppspelt fortfarande ^^. 

Vi var där hela dagen och hade så roligt. Jag var helt tokig med kameran, men kan va annat när det fanns så mycket att dokumentera?! 
Lukas hade tyvärr inte sina öron inkopplade alla gånger och jag såg nog ut som ett värre nervvrak, men han hade ju kul iaf :)

Dag två i parken blev tyvärr inte lika lång vilket känns jätte synd! Men det blåste och regnade så vi var alla ganska kalla plus att Lukas bestämde sig för att hoppa i en bäck och hela stövlarna blev fyllda till bredden med vatten. Men sånt är väl livet med en aktiv son antar jag!

Helgen bestod av mycket slagsmål, gap och skrik bland barnen så det blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig! MEN jag ska välja att sudda ut det och bara komma ihåg det roliga :) för det är ju det som faktiskt är värt att minnas! Och det kan jag säga att det här var INTE sista gången vi var till ALV :)

På söndagen åkte vi till Gränna och köpte polkagrisar innan vi åkte tillbaka till Stockholm :) gott som tusan! 

Jag är så glad över vår helg och tackar mamma för att vi fick spendera den med er. Även om jag helt ärligt känner att det gärna kan dröja innan vi gör nått med Lukas, Leiah, Linnea och Alice igen ;)

Puss på er och här får ni bildregn!


Tjejmorsan
2014-07-01 @ 23:12:15
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Hahahahahahaha... ja herre gud vad de slogs :) Och här har det fortsatt utav bara den :D

Kram och tack för helgen

Svar: Här har det också fortsatt kan jag lova! Hooohoo :P
Jennifer Wikström




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0