1 december!



23 dagar kvar till julafton, nu har jultonerna tagit till på allvar!
Idag har denna gått på repeat för jag tycker den är himla svänig och bra :)
 
Annars har dagen bestått av lärdomsprovs info som enligt mig var totalt onödig och gjorde mig inget annat än på dåligt humör! Sen var det praktik/jobb till 15.30 och det gjorde att jag fick mitt braiga humör tillbaka. Efter middagen har jag och barnen sett på Shrek 2 och till sist julkalenderna innan dom gick och la sig och det var himla mysigt.
 
Biljäveln har dock varit till bekymmer idag och gjort mig ledsen, som det ser ut nu kan det nog bli svårt att få den genom besiktningen den 22/12. Tack för det måndag morgon!!! Skitbil, varför använder man sig inte fortfarande av häst och vagn?! Nå nu släpper jag det tills imorgon när jag våghalsigt skall ut och köra fanskapet igen!
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på Justin och invänta mannen som jobbar kväll denna vecka! Och ikväll är det PH så det ska väl avsluta min dag på ett bra sätt ska vi hoppas :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jennifer Wikström

Mamma till världens finaste Lukas och Leiah och väntar en lillebror som beräknas komma i mars <3

RSS 2.0